برگزاری هشتمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی اصفهان

به گزارش وبلاگ همه خوبا، معاون صنایعدستی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اصفهان از برگزاری هشتمین نشست تخصصی بستهبندی و راهکارهای تجاریسازی صنایعدستی در اصفهان اطلاع داد.

برگزاری هشتمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی اصفهان

به گزارش وبلاگ همه خوبا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، جعفر جعفرصالحی امروز چهارشنبه 22 آبان 98، با اعلام این خبر گفت: هشتمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی به منظور ارتقای فروش و بِروز کردن راهکارهای تجاری صنایع دستی و هنرهای سنتی در اصفهان برگزار می گردد.

او با اشاره به نقش و صندلی تجاری سازی و بسته بندی در توسعه صنایع دستی گفت: امروزه یکی از دلایل اصلی رونق مالی کشورهای پیروز در حوزه صنایع دستی، گذر از نگاه های سنتی به فراوری، آموزش و بازار عرضه و فروش است.

جعفر صالحی اضافه نمود: کشورهایی که هنوز در صندلی سنتی و کلیشه ای گذشته باقی مانده اند و اعتقادی به ترفندهای جدید مالی خروجی تجاری سازی و بسته بندی ندارند، نتوانسته اند اقتصاد پررونقی را در این بخش شاهد باشند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان گفت: با برگزاری این نشست به دنبال تبیین اهمیت موضوع برای فعالان این حوزه در اصفهان به عنوان قطب صنایع دستی ایران هستیم تا با ارائه تعریفی صحیح، ذهن خلاق مخاطبان حاضر را به تفکر واداریم.

او اعلام کرد: این نشست، روز دوشنبه 27 آبان 98 در محل کتابخانه مرکزی اصفهان، با حضور استادان، کارشناسان و فعالان این حوزه برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا

به "برگزاری هشتمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری هشتمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید