اولین تصاویر واقعی از گلکسی A13 4G سامسونگ

به گزارش وبلاگ همه خوبا، طراحی گوشی تازه Samsung Galaxy A13 4G با انتشار تصاویر زنده آشکار شده و نشان می دهد این گوشی مالی دارای چهار دوربین، جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت USB Type-C می باشد.

اولین تصاویر واقعی از گلکسی A13 4G سامسونگ

به گزارش وبلاگ همه خوبا، وبسایت 91mobiles اولین مرجعی بود که گزارش شروع فراوری انبوه گوشی ارزان Galaxy A13 4G در کارخانه Greater Noida را منتشر کرد. می توان حدس زد که زمان عرضه این گوشی نزدیک و قیمت آن احتمالا کمتر از 15000 روپیه است. اکنون پیروز شده ایم تصاویر زنده سامسونگ گلکسی A13 4G را مستقیماً از خط فراوری آن به دست آوریم. تصاویر مربوط به پنل پشتی هستند و اطلاعات جالبی در خصوص طراحی گوشی به ما می دهند. در پایین پنل پشتی، نام تجاری A13 LTE دیده می گردد. این گوشی مانند سری گلگسی s20 در رنگ خاکستری عرضه خواهد شد.

گوشی سامسونگ گلکسی A13 دارای پشتی براق پلی کربنات است که دوربین های چهارگانه با فلش LED دارد و آرم سامسونگ روی آن نقش بسته است. بعلاوه جلوپنجره بلندگو، جک 3.5 میلی متری صدا و درگاه USB Type-C نیز در پایین گوشی دیده می گردد. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست قرار گرفته است. به گزارش وبلاگ همه خوبا، همانطور که گفته شد رنگ گوشی خاکستری است، اما در زمان عرضه احتمالا رنگ های بیشتری ارائه می گردد. متأسفانه، طراحی جلویی گوشی گلکسی A13 4G هنوز فاش نشده است، اما می توان حدس زد که ممکن است دارای بریدگی قطره ای و حاشیه های قابل توجهی در اطراف صفحه نمایش باشد.

شرکت سامسونگ، به طور جداگانه، در حال فراوری گوشی گلکسی A13 5G نیز هست و مشخصات آن به صورت آنلاین منتشر شده است. گفته می گردد که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.48 اینچی FHD+ LCD Infinity-V با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل است. بعلاوه این گوشی از تراشه MediaTek Dimensity 700 به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 و رم 8 گیگابایتی استفاده می نماید. حافظه داخلی گوشی 128 گیگابایت است، ولی با افزودن کارت microSD تا یک ترابایت قابل ارتقا می باشد. این گوشی روی اندروید 11 با Samsung OneUI Core 3.1 خارج از جعبه اجرا می گردد.

گفته می گردد این گوشی دارای دوربین های سه گانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض و لنز عمق/ماکرو است. این گوشی بعلاوه دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو برای عکس های سلفی و تماس های ویدیویی و یک حسگر اثر انگشت جانبی برای تامین امنیت است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، برق گوشی را تامین می نماید. ویژگی های اتصال این گوشی شامل 5G SA/NSA، 4G VoLTE، وای فای دو باند، بلوتوث 5.1، GPS و USB Type-C است.

منبع 91mobiles7

منبع: فرارو

به "اولین تصاویر واقعی از گلکسی A13 4G سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر واقعی از گلکسی A13 4G سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید