انصارالله به عربستان: توقف عملیات نظامی کافی نیست

به گزارش وبلاگ همه خوبا، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به توقف عملیات نظامی از سوی ائتلاف سعودی، آن را ناکافی خواند و از تداوم مبارزه تا برطرف کامل محاصره از ملت یمن اطلاع داد.

انصارالله به عربستان: توقف عملیات نظامی کافی نیست

به گزارش سرویس بین الملل وبلاگ همه خوبا، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به اعلام توقف عملیات نظامی از سوی ائتلاف سعودی در این کشور، توضیح داد که این گام کافی نیست.

طبق گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم البخیتی گفته است: اعلام ائتلاف سعودی مبنی بر توقف عملیات نظامی به معنای این نیست که آن ها تصمیم گرفته باشند به محاصره یمن سرانجام دهند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در توئیتی نوشت: محاصره یک اقدام نظامی است؛ زیرا با زور سلاح تحمیل می گردد. دردها و مشکلاتی که یمنی ها از محاصره تحمل می نمایند، شدیدتر از خود جنگ است؛ پس این امر به معنای ادامه عملیات نظامی یمن با هدف شکستن محاصره است.

این در حالی است که شب گذشته ائتلاف سعودی، توقف عملیات نظامی در یمن را اظهار داشت. فرماندهی مشترک نیروهای ائتلاف مدعی شده بود که هدف از این توقف عملیات نظامی، فراهم کردن شرایط مناسب برای رایزنی ها و ایجاد صلح است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "انصارالله به عربستان: توقف عملیات نظامی کافی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله به عربستان: توقف عملیات نظامی کافی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید