انتقاد شدید سرمربی بوکس ارتش از فدراسیون

به گزارش وبلاگ همه خوبا، جبار فعلی سرمربی تیم بوکس ارتش در انتقادی شدید مسئولان فدراسیون را به کنار گذاشتن افراد شایسته از تیم ملی متهم کرد.

انتقاد شدید سرمربی بوکس ارتش از فدراسیون

جبار فعلی سرمربی تیم ملی بوکس ارتش کشورمان در ، درباره آخرین وضعیت بوکس اعلام کرد: افرادی در صندلی مدیریت قرار گرفتند که از خانواده بوکس نیستند و درکی از بوکس ندارند.تمام قهرمانان بوکس کشور کنار گذاشته شدند.

غرور،مدیران فدراسیون بوکس را از هوش برده است/ ریاست ارث پدری نیست که هر شخصی باب میل خود عمل کند

وی ادامه داد: غرور مدیران فدراسیون را از هوش برده است و حاضر نیستند که پست خود را تحویل فرد دانا تری دهند. با شرایط فعلی دیگر حتی نمی توانیم در صندلی دهم آسیا قرار بگیریم. چرا افراد ناشایست کنار نمی روند؟ ریاست ارث پدری هیچ کس نیست. سوال من این است چرا از قهرمانان بوکس آسیا کشورمان استفاده نمی گردد ، البته بماند که پاسخ را می دانم. هیچ کدام از قهرمانان برجسته و عنوان دار کشورمان حاضر به جیره خواری نیست.

مدیران بوکس فقط به فکر منفعت خود هستند

او گفت: فدراسیون بوکس قهرمانان کشور را به هیچ عنوان نمی شناسد و معلوم است برای پست هایی که منصوب شده اند هیچ اطلاعات مدیریتی ندارند. مدیریت فدراسیون بوکس بسیار ضعیف است و فقط منفعت خودشان را در نظر می گیرند. هیچ کس به فکر پیشکسوتان بوکس نیست و از حال آن ها با خبر نیستند. در مدیریت یک فدراسیون صرفا سواد مهم نیست بلکه باید از نظر فنی هم افراد پخته باشند. در حال حاضر هم برای آموزش مربی گری شرایط عجیبی را گذاشته اند که هر کسی نتواند این مدرک را بگیرد. در این مدیریت نظرات شخصی زیادی حاکم است و آقایان کمی به صندلی گذشته بوکس توجه نمایند خواهند فهمید که کارهایشان فقط برای بوکس پسرفت داشته است. پول بیت مال در حال هدر رفتن است و کسی در این میان دل نمی سوزاند.

دلسوز بوکس هستم و گفته هایم بدون غرض ورزی است

فعلی بیان کرد: در پرونده قهرمانیم 7بار قهرمانی آسیا و دنیا دارم و مطمئن باشید دل سوز این رشته هستم و از روی غرض ورزی حرف نمی زنم. حدود 6 سال است که فدراسیون بوکس 330 هزار تومان پول به عنوان حقوق برای من واریز می نماید که اگر نکند انگار بهتر است. من از تمام جوانیم گذشته ام تا برای کشورم عنوان قهرمانی کسب کنم آیا این انصاف است! اکنون جوانان ما با چه امیدی پا به رینگ بگذارند و مشت بزنند؟! چرا که هیچ آینده ای در انتظار آن ها نیست. فدراسیون فقط هزینه تراشی می نماید و نمی داند این هزینه ها باید کجا به درستی خرج گردد.

مدیران کاربلد باقی بمانند و مابقی سکان مدیریت را رها نمایند

او اظهار کرد: ساختن قهرمان به سادگی نیست و هنگامی که ساخته می گردد باید ماندگار گردد. در ورزش بوکس، ورزشکار باید همیشه آمادگی لازم را داشته باشد و در مقابل از سوی فدراسیون حمایت مالی و عاطفی گردد. وقتی انگیزه ای برای بازیکنان ایجاد نگردد دلسرد می گردد و بوکس را رها می نماید. اگر کسی کار بلد است بماند واگر نیست پستش را رها کند. برای مثال فردی به عنوان مربی بوکس 15 سال است که با یک برنز آسیایی در حال فعالیت است آن وقت افرادی با عنوان های بهتر و بیشتر بیکار هستند. فردی که خودش نتوانسته قهرمان گردد چگونه می تواند به قهرمانی سایر بازیکنان یاری کند! این افراد کنار بروند شاید افراد جدید کارساز شدند.

او در خاتمه اعلام کرد: قرارداد دو ساله ای را با تیم ملی بوکس ارتش بسته ام و اگر در طول این مدت نتوانستم عنوانی را به همراه تیم کسب کنم حتما از صندلی سر مربی گری تیم ارتش کنار خواهم رفت .مطمئن شوید به خاطر پول صندلی بوکس کشورم را به خطر نمی اندازم. من هیچ خواسته ای نداشته ام فقط از فدراسیون بوکس یک فرصت خواستم که اجازه دهد تا تجاربم را در اختیار جوانان تیم ملی بوکس قرار دهم.

بیشتر بخوانید:

امین ترابی: از ماه بعد تمریناتم را شروع خواهم کرد/ هیچ گله ای از فدراسیون ندارم

حضور نیافتن مربیان تیم ملی بوکس در رقابت های قهرمانی کشور بزرگسالان

دعوای مدرک تحصیلی در رینگ بوکس! / گل محمدی: این آقا دکتر نیست/ ثوری: من فوق لیسانسم، برخی لطف دارند مرا دکتر صدا می زنند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انتقاد شدید سرمربی بوکس ارتش از فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید سرمربی بوکس ارتش از فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید