اقدام به خودکشی کارگر کارخانه کاشی نیاز به بررسی دارد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، خبرنگاران/اصفهان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد در واکنش به اقدام به خودکشی یکی از کارگران کارخانه کاشی اصفهان، گفت: مسائل کاشی اصفهان در حال بر طرف شدن است و کارگران باید صبوری کنند تا به نتایج مطلوب برسیم.

اقدام به خودکشی کارگر کارخانه کاشی نیاز به بررسی دارد

موسی مباشری در گفت وگو با وبلاگ همه خوبا درباره مسائل کارخانه کاشی اصفهان و خودکشی امروز یکی از کارگران این کارخانه، اظهار کرد: برنامه ها و تصمیماتی که برای این کارخانه اتخاذ شده به دو قسمت تقسیم می شود. مسائل اولیه کارخانه از جمله پرداخت حق بیمه و توقیف کارت بازرگانی با رایزنی و پیگیری هایی که با مسئولان استان انجام دادیم برطرف شد و بر این اساس، بارگیری و فروش محصولات شرکت از هفته گذشته آغاز شده است.

وی اضافه کرد: طی جلساتی که با مدیرعامل و مجموعه مدیریت این کارخانه داشتیم، پرداخت حقوق و مزایای معوقه کارکنان در اولویت قرار گرفت و مقرر شد از درآمد حاصل از فروش محصولات، این مطالبات پرداخت شود.

فرماندار نجف آباد ادامه داد: بخش دیگری از مسائل این کارخانه در ارتباط با دستگاه های خدمات رسان است که پرداخت مطالبات آنها نیز در اولویت بعدی قرار گرفت و مجموع این اقدامات می تواند مسائل فعلی این شرکت را برطرف سازد.

مباشری شرح داد: کارخانه کاشی اصفهان با مسائل عدیده ای روبرو است که باید با برگزاری جلسات متعدد در شهرستان و استان، مسائل کلی تر بررسی شده و به راه حل عملی برسیم.

وی در واکنش به اقدام امروز یکی از کارگران به خودکشی، تأکید کرد: این گونه موارد نیاز به بررسی و اظهار نظر کارشناسی دارد و در حال رصد و کنترل مسائل و مسائل این شرکت هستیم. اقدامات خوبی نسبت به ماه های گذشته اجرا شده است و کارگران باید صبورتر باشند و اجازه دهند تا مراحل لازم طی شده تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

براساس این گزارش، صبح امروز یکی از کارگران کارخانه کاشی نجف آباد اصفهان به دلیل برخی مسائل خود قصد خودکشی داشت که با تلاش اورژانس اجتماعی و دیگر کارگران این کارخانه، از این اقدام منصرف شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اقدام به خودکشی کارگر کارخانه کاشی نیاز به بررسی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام به خودکشی کارگر کارخانه کاشی نیاز به بررسی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید