اسماعیل پور: خلأ رفتن رسول خادم از کشتی هیچ وقت پر نمی گردد، یک جراحی دیگر در پیش دارم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، دارنده مدال های نقره و برنز کشتی آزاد دنیا گفت: خلأیی که از رفتن رسول خادم در کشتی به وجود آمد هیچ وقت پر نمی گردد و من و هم نسلانم به لحاظ عاطفی به خادم وابسته شده بودیم.

اسماعیل پور: خلأ رفتن رسول خادم از کشتی هیچ وقت پر نمی گردد، یک جراحی دیگر در پیش دارم

مسعود اسماعیل پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ همه خوبا در مورد وضعیتش بعد از جراحی دست، گفت: اینطور که پیداست باید یک جراحی دیگر هم انجام دهم چون استخوانی که شکسته، از فرم درآمده و احتمالا تا یک ماه دیگر باید جراحی می کنم. جراحی مجدد هم 3 ماه طول درمان خواهد داشت.

وی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در کادرفنی تیم ملی کشتی تاکید نمود: همه یک روز می آیند و یک روز هم می روند اما احساس می کنم خلأیی که از رفتن رسول خادم در کشتی به وجود خواهد آمد هیچ وقت پر نمی گردد. کشتی با این اتفاق دچار شوک شد. من و هم نسلانم به لحاظ عاطفی به خادم وابسته شده بودیم. وقتی خادم بود خیال همه ما راحت بود که یکی پشت همه ما هست. حالا که خادم رفته این حرف ها را راحت تر می گردد گفت.

این کشتی گیر آزادکار مازندرانی ادامه داد: نسلی بودیم که به رسول خادم عادت نموده ایم. او خیلی قانونمند بود و خیلی اوقات به ما اجازه ورود به تیم ملی را نمی داد و جریمه و توبیخ مان می کرد اما در عین حال همیشه هوای کشتی را داشت. برخوردی که با خادم شد خیلی ناراحت کننده بود، او شبانه روز کوشش کرد اما عده ای این همه زحمت را نادیده دریافتد. غلامرضا محمدی هم مربی بسیار خوبی است و همه ما با او در مقاطع مختلف کار نموده ایم. او از همه بچه ها شناخت دارد و می تواند به خوبی کشتی را در مسیر خوبی قرار دهد.

اسماعیل پور در پاسخ به اینکه همچنان قصد کشتی دریافت دارد یا نه، مطرح نمود: کسی از قهرمانی بدش نمی آید، اما بازگشت به روزهای قهرمانی سختی های خودش را دارد. با وضعیتی که دستم دارد هنوز تصمیم قطعی ام را در مورد آینده نگرفته ام. باید دستم را جراحی و بعد به کشتی فکر کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسماعیل پور: خلأ رفتن رسول خادم از کشتی هیچ وقت پر نمی گردد، یک جراحی دیگر در پیش دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیل پور: خلأ رفتن رسول خادم از کشتی هیچ وقت پر نمی گردد، یک جراحی دیگر در پیش دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید