ارسال برنامه کاهش اثر تحریم بر اقتصاد ایران به مجلس

به گزارش وبلاگ همه خوبا، وزیر امور مالی و دارایی از تهیه برنامه کاهش اثرات تحریم بر اقتصاد ایران و ارسال آن به مجلس شورای اسلامی اطلاع داد.

ارسال برنامه کاهش اثر تحریم بر اقتصاد ایران به مجلس

به گزارش گروه مالی وبلاگ همه خوبا، سیداحسان خاندوزی وزیر امور مالی و دارایی در صفحه مجازی خود نوشت: کوشش دیپلماسی برای برطرف تحریم به این معنا نیست که نباید به فکر کاهش آسیب پذیری اقتصاد از تحریم ها باشیم. در این زمینه وزارت اقتصاد برای نخستین بار طی چهار سال پس از حکم بر زمین مانده قانون مقابله با تحریم ها برنامه کاهش اثر تحریم بر اقتصاد ایران را تهیه و به مجلس ارسال کرد.

در بخشی از این طرح که با امضای اقتصاد به رئیس کمیسیون مالی مجلس نوشته شده آمده است: با توجه به اهمیت این برنامه و ضرورت تدوین برنامه راهبردی برای مقابله فعالانه با تحریم ها پیگیری تدوین این برنامه از زمان تصویب قانون یاد شده بودم و در این زمینه سازمان سرمایه گذاری و یاری های مالی و فنی ایران با همکاری مرکز پژوهش های مجلس با برگزاری 200 نفر ساعت جلسه نخسه اول پشتیبان برنامه مقابله با تحریم های آمریکا را تدوین کردند.

بعلاوه براساس وظیفه قانونی تعریف شده در ماده 19 قانون مذکور در نظر است گزارش دوم 6 ماه در رابطه با تدوین قانون مورد نظر با هدف عملیاتی سازی دقیق و مؤثر به وسیله دریافت نظرات کارشناسی سایر دستگاه ها تدوین گردد و نتیجه تا سرانجام شهریور به استحضار خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ارسال برنامه کاهش اثر تحریم بر اقتصاد ایران به مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال برنامه کاهش اثر تحریم بر اقتصاد ایران به مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید