آمار مبتلایان به کرونا در ایران افزایش یافت؟ ، دو فوتی ناشی از کرونا در ایران چه ویژگی هایی داشتند؟

به گزارش وبلاگ همه خوبا، رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: تا به امروز فقط 2 نفر مبتلا به کرونا در قم شناسایی شده اند و هیچ مورد دیگری وجود ندارد.

آمار مبتلایان به کرونا در ایران افزایش یافت؟ ، دو فوتی ناشی از کرونا در ایران چه ویژگی هایی داشتند؟

به گزارش وبلاگ همه خوبا به نقل از ایرنا، محمد مهدی گویا درباره ابتلای دو نفر به کرونا در قم اضافه نمود: مواردی که مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا هستند با مواردی که به صورت قطعی مبتلا شدند، تفاوت دارد. تا به امروز فقط همین 2 مورد مبتلای قطعی وجود دارد و موارد دیگر مشکوک هستند و تا وقتی جواب آزمایش به صورت قطعی معین نشود، نمی توان اظهار نظر کرد و نمی گوییم مبتلا هستند.

وی ادامه داد: جواب آزمایش بقیه نفراتی که مشکوک هستند تا پنجشنبه معین خواهد شد.

گویا اعلام کرد: این دو نفر اهل قم بوده و دو روز قبل به علت بیماری مراجعه کردند و آزمایش شدند و حتی سابقه مسافرت خارجی هم نداشتند.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: اطرافیان این افراد هم تحت مراقبت قرار دارند.

کیانوش دنیاپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز گذشته از ابتلای دو نفر به ویروس کرونا در قم اطلاع داد و گفت: آزمایش اولیه به عمل آمده از نمونه های ارسالی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا جدید، در دو مورد مثبت گزارش شده است.

علی رضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت نیز از فوت این دو نفر به علت کرونا در قم اطلاع داد و گفت: هر دو نفر که ابتلای آنها به کرونا معین شد در قم بودند و هر دو کهولت سن داشتند. هر دو نفر به علت کرونا فوت کردند و یک نفر از این دو فرد فوت شده در قم، جانباز شیمیایی بود.

بر اساس آمارها تا به امروز 2 هزار و 14 نفر در دنیا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت نموده اند.

شیوع ویروس کرونا از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در شهر ووهان مرکز استان هوبی آغاز شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آمار مبتلایان به کرونا در ایران افزایش یافت؟ ، دو فوتی ناشی از کرونا در ایران چه ویژگی هایی داشتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار مبتلایان به کرونا در ایران افزایش یافت؟ ، دو فوتی ناشی از کرونا در ایران چه ویژگی هایی داشتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید