موراتا برای عقد قرارداد با اتلتیکو به مادرید برگشت

به گزارش وبلاگ همه خوبا، مهاجم اسپانیایی چلسی برای امضای قرارداد با روخی بلانکو، به پایتخت کشورش برگشت.

موراتا برای عقد قرارداد با اتلتیکو به مادرید برگشت

به گزارش وبلاگ همه خوبا و به نقل از نشریه مارکا، با ورود گونسالو ایگواین به چلسی، راه خروج آلوارو موارتا از این تیم هموار شد و او شب گذشته (شنبه) راهی مادرید شد تا قرارداد انتقال قرضی اش به اتلتیکو را امضا کند.

قرارداد این بازیکن 26 ساله با روخی بلانکو 18 ماهه است و این تیم در صورت رضایت از عملکردش در این مدت می تواند در سرانجام فصل آینده او را به صورت قطعی بخرد.

موراتا امروز تست پزشکی اش را انجام می دهد و قرار است که فردا به صورت رسمی به طرفداران اتلتیکومادرید معرفی گردد. این در حالیست که در جریان پیروزی 2 بر صفر اخیر اتلتیکو مادرید، گروهی از طرفداران تیم اعتراض خود را نسبت به این جابجایی نشان دادند.

موراتا پس از ورودش به مادرید به وبلاگ همه خوبا گفت: من از اینکه به مادرید برگشته ام بسیار خوشحالم. از چند روز پیش منتظر این لحظه بودم. هنوز مراسم معارفه ام برگزار نشده است اما من بسیار راضی ام و برای اینکه هرچه زودتر این پروسه تمام گردد، انگیزه فراوانی دارم. می خواهم هرچه زودتر کارم را از سر بگیرم و تمریناتم را با هم تیمی هایم شروع کنم.

مهاجم سابق رئال مادرید اضافه نمود: مردمی که مرا می شناسند، می دانند که من از بازگشت به مادرید چه احساسی دارم و در چند روز قبل هم چه حال وهوایی داشته ام. طبیعی است که بعضی ها هم مخالف باشند. این حق آنها است. من دوران بازیگری ام را در اتلتیکومادرید شروع کردم و به همین دلیل بازگشت به این تیم برای من معنای خاصی دارد. گذشته ها گذشته است و من الان از بازگشت به اتلتیکو احساس غرور می کنم. دوشنبه مراسم معارفه ام خواهد بود و من امیدوارم که همه چیز بر وفق مراد پیش برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "موراتا برای عقد قرارداد با اتلتیکو به مادرید برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موراتا برای عقد قرارداد با اتلتیکو به مادرید برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید