منابع طبیعی به توسعه صنعت گردشگری استان بوشهر یاری کند

به گزارش وبلاگ همه خوبا، مهرداد ستوده عصر جمعه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته منابع طبیعی و آبخیزداری در چند سال اخیر اظهار داشت: منابع طبیعی استان می تواند در کنار دیگر فعالیت های خود به صنعت گردشگری استان نیز یاری کند.

منابع طبیعی به توسعه صنعت گردشگری استان بوشهر یاری کند

وی اضافه کرد: علیرغم اینکه استان بوشهر در حوزه های مختلف صاحب پتانسیل و ظرفیت های عظیمی است و یک استان انرژی خیز و ثروتمند محسوب می گردد، همچنان محرومیت هایی در برخی حوزه ها وجود دارد که همه مسئولان باید به دنبال حل مسائل مردم باشند.

ستوده ادامه داد: مردم استان شایسته بهترین امکانات هستند و انتظار داریم کوشش ها و زحمات دکتر مهاجری همچنان ادامه پیدا کند و سازمان جنگل ها با حمایت خود از مدیرکل جدید این مجموعه منشاء خدمات ارزنده بیشتری در استان بوشهر باشند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اظهار داشت: رویکرد چند سال گذشته منابع طبیعی استان یک رویکرد علمی بوده است و در بخش های مختلف پروژه های زیادی به اجرا درآمده است.

در این آیین طی حکمی از سوی رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، غلامرضا منتظری به عنوان سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان انتصاب و از زحمات سهیل مهاجری در طول دوران خدمت قدردانی بعمل آمد.

منتظری متولد 1345 شهرستان دیر و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری است. وی سابقه زیادی در جهاد کشاورزی استان دارد و مدتی نیز مدیر جهاد کشاورزی شهرستان های دیر و دشتی بوده است. منتظری از سال 85 تا کنون نیز معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "منابع طبیعی به توسعه صنعت گردشگری استان بوشهر یاری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منابع طبیعی به توسعه صنعت گردشگری استان بوشهر یاری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید