محمد خاکپور: علاقه ام از بین رفته و هیچ چیزی را در فوتبال دنبال نمی کنم، برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، محمد خاکپور، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مدت هاست که فوتبال نمی بینم و هیچ چیزی را در مورد فوتبال دنبال نمی کنم.

محمد خاکپور: علاقه ام از بین رفته و هیچ چیزی را در فوتبال دنبال نمی کنم، برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم

محمد خاکپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ همه خوبا، در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد وضعیت فعلی تیم ملی ایران در آستانه مسابقات جام ملت های آسیا چیست، گفت: واقعیت این است که من بازی ها و اخبار تیم ملی و در مجموع فوتبال را دنبال نمی کنم. من زندگی خودم را می کنم و خوشبختانه زندگی ام بستگی به فوتبال ندارد. من کار خودم را انجام می دهم و فوتبال را هم دنبال نمی کنم. شاید خیلی ها این موضوع را باور ننمایند، ولی من حقیقت را می گویم. نه فوتبال خارجی می بینم و نه فوتبال ایرانی و هیچ چیزی را هم در فوتبال دنبال نمی کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: از رسانه ها و تلویزیون تماس می گیرند تا به عنوان کارشناس با من صحبت نمایند و حتی می گویند که من سابقه بازی در تیم ملی را دارم، ولی واقعیت این است که از فضای فوتبال به طور کامل دور هستم. اگر بخواهم در مورد یک بازی کارشناسی کنم حداقل باید 72 ساعت روی آن بازی مطالعه داشته باشم و اگر این کار را انجام ندهم به شعور مخاطبان توهین نموده ام.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا دنبال نکردن فوتبال و ندیدن مسابقات، دلیل خاصی دارد، خاطر نشان کرد: دلیل خاصی ندارد. علاقه من به فوتبال از بین رفته است و هیچ چیزی را دنبال نمی کنم.

خاکپور در مورد اینکه آیا فکر می نماید ایران در جام ملت ها قهرمان خواهد شد یا نه، گفت: تیم ملی، تیمِ کشورم است و برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمد خاکپور: علاقه ام از بین رفته و هیچ چیزی را در فوتبال دنبال نمی کنم، برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد خاکپور: علاقه ام از بین رفته و هیچ چیزی را در فوتبال دنبال نمی کنم، برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید