ماتیس: قصد ترک پست خود را ندارم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، وزیر دفاع آمریکا گفت، همچنان در پست خود می ماند و گفته ها درباره رفتن او صحت ندارد.

ماتیس: قصد ترک پست خود را ندارم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، به نقل از روسیا الیوم، جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا خاطرنشان کرد، طی ماه های آتی از دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور خارج نخواهد شد.

وی قاطعانه همه گزارش ها در این زمینه را رد نموده و در مصاحبه با روزنامه نگاران در ساختمان وزارت دفاع آمریکا گفت که به این گزارش ها به هیچ وجه اهمیتی نمی دهد.

اخیرا در واشنگتن شایعاتی مبنی بر این امر مطرح گردیده که حضور ماتیس در وزارت دفاع به خاطر تیره شدن روابطش با ترامپ به شماره افتاده است.

به دنبال انتشار کتاب وودوارد در هفته گذشته و انتقاداتی که در این کتاب از جانب ماتیس به ترامپ نسبت داده گردیده بود، وزیر دفاع آمریکا تاکید نمود در سمت خود باقی می ماند و طرح این انتقادها از جانب خود را تکذیب کرد.

روزنامه نیویورک تایمز هم به نقل از مقامات کنونی و سابق آمریکا نوشت، آینده وزیر دفاع کشور در هاله ای از ابهام قرار گرفته است؛ زیرا ترامپ همیشه تمایل دارد که در اطرافش اشخاصی حضور داشته باشند که کاملا حامی و موافق او هستند.

ماتیس روز سه شنبه تاکید نمود، طوفانی که کتاب وودوارد برانگیخته به زودی آرام خواهد شد؛ زیرا مطالب آن غیرواقعی و تخیلی است.

وی هفته گذشته هم گفت، سخنان اهانت باری که در این کتاب از جانب او به ترامپ نسبت داده گردیده از طرف او نبوده و در حضور او ایراد نگردیده است و آنچه که روزنامه نگار معروف نوشته است، کاملا تخیلی بوده و استفاده نویسنده از منابعی که شناخته گردیده نیستند، از اعتبار این کتاب می کاهد.

باب وودوارد، نویسنده کتاب جنجالی ترس، ترامپ در کاخ سفید در کتاب خود به ناامیدی ترامپ از ارتباط با وزیر دفاع آمریکا اشاره نموده و زمینه های اختلافی میان آن دو را بیان نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ماتیس: قصد ترک پست خود را ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماتیس: قصد ترک پست خود را ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید