برگزاری مسابقات اسلالوم زیر 23 قهرمانی آسیا با حضور 62 قایقران

به گزارش وبلاگ همه خوبا، مسابقات اسلالوم زیر 23 سال و جوانان قهرمانی آسیا با حضور 62 قایقران و 37 مربی و داور از امروز در کرج شروع می گردد.

برگزاری مسابقات اسلالوم زیر 23 قهرمانی آسیا با حضور 62 قایقران

به گزارش وبلاگ همه خوبا، مسابقات اسلالوم زیر 23 سال و جوانان قهرمانی آسیا و استعدیابی از امروز تا 12 آبان ماه به میزبانی استان البرز شروع می گردد. این مسابقات با حضور 7 تیم خارجی و یک تیم از ایران در کرج و در محلی به نام پل چوبی برگزار می گردد.

مسابقات اسلالوم زیر 23 سال و جوانان قهرمان آسیا با حضور تیم های چین تایپه، تایلند، هند، ویتنام، ازبکستان، ترکیه، قزاقستان و ایران حضور دارند. در این دوره از مسابقات 99 ورزشکار، مربی و داور حضور دارند که از این تعداد نفر 62 قایقران هستند. در مسابقات اسلالوم زیر 23 سال و جوانان قهرمانی آسیا ایران با 17 قایقران (11دختر و 6 پسر) حضور دارند.

یاسمن رضاسلطانی، نازنین فرزانه، ارغوان برخورداری و نیروانا اسدبیگی از تهران، فائزه روناسی و ستاره همایون فرد از اصفهان، جهان محمدی از کرمانشاه، محدثه حسن پور و نگار صادقی از قزوین و ملیکا سماکی، نگین جباریه و حسنا الهقلی از مازندران در بخش بانوان و امیر رضانژاد و محمد مهدوی نیا از تهران، دانیال خسروی، ماهان ادریسی و مرصاد واحدی از مازندران و محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری در بخش آقایان قایقرانان حاضر در این مسابقات هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگزاری مسابقات اسلالوم زیر 23 قهرمانی آسیا با حضور 62 قایقران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات اسلالوم زیر 23 قهرمانی آسیا با حضور 62 قایقران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید