برپایی 1469 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها

به گزارش وبلاگ همه خوبا و به نقل از مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، راهنمایی صفری با اشاره به این که جشن ملی و معنوی عاطفه ها برای جذب کمک خیران از ابتدای مردادماه شروع گردیده است و تا نیمه اول مهرماه ادامه دارد، اظهار کرد: مرحله اول جشن عاطفه ها با هدف جمع آوری کمک های خیران برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و با شعارلبخند مهر، بسته به مهر شما در روز 15 شهریورماه در میادین و معابر سطح شهرها و روز 16 شهریور در مصلی های نمازجمعه برگزار می گردد.

برپایی 1469 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها

وی با بیان این که مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز روز 11 مهرماه در مدارس استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: خیران تاکنون به منظور تامین هزینه های تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان، قریب به 370 میلیون تومان در قالب جشن عاطفه ها کمک نموده اند. این در حالی است که 3558 دانش آموز و دانشجو تحت حمایت این نهاد هستند و برنامه ریزی گردیده است که هزینه های تحصیلی مورد احتیاج این گروه از جامعه هدف با مشارکت خیران در جشن عاطفه ها تامین گردد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان این که مساجد و مدارس ظرفیت بالایی در حوزه کارهای خیرخواهانه دارند، اضافه نمود: جشن عاطفه ها در مدارس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش برگزار می گردد و سهم مدارس از مجموع مشارکت خیران در جشن عاطفه ها طی سال گذشته 12 درصد بوده است. از این رو کوشش می کنیم که با فعالیت اثربخش در سطح مدارس و همکاری موثر آموزش و پرورش، سهم مشارکت دانش آموزان از مجموع مبالغ جمع آوری گردیده در جشن عاطفه ها طی امسال افزایش یابد.

صفری با اشاره به این که توسعه جمع آوری الکترونیکی و نوین کمک های مردمی در جشن عاطفه های امسال از برنامه های مهم کمیته امداد استان زنجان به شمار می رود، یادآورشد: کد # 1*8877*، تلفن گویای 0968877 و نرم افزارهای سکه و سنا به منظور واریز کمک های نقدی و غیرحضوری خیران زنجانی به دانش آموزان احتیاجمند در جشن عاطفه ها پیش بینی گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برپایی 1469 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی 1469 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید