باروفس و دوستانش در راه دانکلوف ، یزدانی سرشاخ با اسنایدر

به گزارش وبلاگ همه خوبا، تیم منتخب کشتی آزاد در راه اعزام به تورنمنت بین المللی جام دانکلوف است. تورنمنتی که به دلیل قرار دریافت در رنکینگ اتحادیه جهانی سطح بسیار بالایی دارد.

باروفس و دوستانش در راه دانکلوف ، یزدانی سرشاخ با اسنایدر

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان در حالی با حضور کشتی گیران مطرح جهان برگزار می گردد که امکان دارد در این مسابقات رضا یزدانی با کایل اسنایدر آمریکایی روبرو گردد.

مسابقات بین المللی دانکوف در بلغارستان همانند یک رقابت جهانی سطح بالا و سنگین است. تعداد زیادی از کشتی گیران عنوان دار جهان راهی این مسابقات می شوند رنک خود را در سطح بین الملل افزایش بدهند، بلکه در مسابقات جهانی صندلی خوبی را داشته باشند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران هم با پنج کشتی گیر راهی این مسابقات می گردد. حسن رحیمی، مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی ریال رضا یزدانی و پرویز هادی نفرات اعزامی به این مسابقات هستند.

در این مسابقات که جزء رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می گردد روس ها حضور ندارند اما آمریکایی ها با جردن باروفس و کایل اسنایدر قهرمانان جهان و المپیک در اوزان 74 و 97 کیلوگرم راهی بلغارستان می شوند. حضور کایل اسنایدر و همچنین اعزام رضا یزدانی به این تورنمنت می تواند شرایط را برای سرشاخ شدن این دو کشتی فراهم کند. رویارویی یزدانی با اسنایدر آن هم بعد از دو سال دوری از میادین می واند یک اتفاق جالب توجه باشد.

ترکیه نیز با اکثر کشتی گیران مطرح خود از جمله طاها آکگول قهرمان سنگین وزن جهان و المپیک در این مسابقات حضور دارند.

همچنین نفرات مطرح دیگری همچون فرانک چامیزو قهرمان جهان و برنز المپیک از ایتالیا در وزن 74 کیلوگرم، گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک در وزن 125 کیلوگرم از گرجستان به همراه کشتی گیرانی از کشورهای ژاپن، کره جنوبی، چین، قزاقستان، فنلاند، سوئد، اوکراین، مصر، هند، ازبکستان و نمایندگانی از کشور میزبان در این رقابت ها به میدان می روند.

تیم منتخب ایران نیز در این مسابقات که روزهای 9 تا 12 اسفندماه در شهر روسه برگزار می گردد، حاضر می شود.

ص5

منبع: ایران ورزشی

به "باروفس و دوستانش در راه دانکلوف ، یزدانی سرشاخ با اسنایدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باروفس و دوستانش در راه دانکلوف ، یزدانی سرشاخ با اسنایدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید