اطلاع رسانی نتایج جلسات ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی ضعیف است

به گزارش وبلاگ همه خوبا، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان ایلام گفت: تیم مدیریتی استان در دوره جدید و در دولت دوازدهم کوشش کرد با برگزاری منظم و مستمر جلسات ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی اثرگذاری این جلسات را در حل و فصل مشکلات واحدهای فراوریی بالاتر ببرد.

اطلاع رسانی نتایج جلسات ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی ضعیف است

وی افزود: در این راستا نیز سال جاری شاهد توفیقات بسیار خوبی در برگزاری این جلسات بودیم و تعداد زایادی از این واحدهای مشکل دار به چرخه فعالیت باز گشتند.

استاندار ایلام یاداور شد: متاسفانه تاکنون نتواسنته ایم نتیجه کوشش های اجرا شده را در این جلسات برای عموم مردم بخوبی منعکس کنیم.

سلیمانی دشتکی بر حضور وبلاگ همه خوبا در جلسه بعدی ستاد تسهیل تاکید نمود و گفت: باید مردم آگاه شوند که چه تعداد شرکت با ظرفیت فراوری اندک به فراوری بیشتر رسیده اند، پروژه های با ظرفیت فعالیت 60 درصد و بالاتر چه تعداد هستند و مشکل چند پروژه در این ستادها حل گردیده است.

وی افزود: مردم باید از بازخورد مصوبات این نشست ها آگاه و تعیین گردد ماحصل این تعداد جلسه مستمر چه بوده است، باید تعیین گردد که چه تعداد پروژه در این نشست ها از رکود خارج گردیده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اطلاع رسانی نتایج جلسات ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی ضعیف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاع رسانی نتایج جلسات ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی ضعیف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید