ادامه ناهماهنگی در استقلال ، تبعات غیبت خارجی ها

به گزارش وبلاگ همه خوبا، شفر بارها به ناهماهنگی مهره های جدید استقلال اشاره نموده و همین موضوع باعث می گردد اجازه او برای به مرخصی رفتن بازیکنان خارجی، تصمیمی عجیب و غیر معمول به نظر برسد.

ادامه ناهماهنگی در استقلال ، تبعات غیبت خارجی ها

به گزارش وبلاگ همه خوبا ، غیبت خارجی های استقلال در تمرینات این تیم همچنان ادامه دارد و استقلال، فرصت طلایی اش برای آماده سازی و ایجاد هماهنگی بین بازیکنان را در غیاب مهره های جدید خارجی پشت سر می گذارد.

این در حالی است که همه از جمله خود شفر بارها به ناهماهنگی مهره های جدید استقلال اشاره نموده اند و همین موضوع باعث می گردد اجازه او برای به مرخصی رفتن بازیکنان خارجی، تصمیمی عجیب و غیر معمول به نظر برسد.

تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر و آسیا شروع خوشایندی نداشت و وینفرد شفر برای اولین بار از سوی طرفداران این تیم مورد انتقاد نهاده شد. سرمربی آلمانی آبی ها در توجیه نتایج نگران کننده تیمش در ایران و آسیا دیر اضافه شدن بازیکنان جدید را مطرح کرد و ناهماهنگی میان بازیکنان جدید با تیم را اصلی ترین دلیل این نتایج دانست.

از آخرین بازی استقلال مقابل السد قطر که 5 شهریور ماه برگزار گردید و با شکست سنین 3 بر یک شاگردان شفر به سرانجام رسید تا 22 شهریورماه که استقلال باید در چارچوب لیگ برتر به مصاف نفت مسجد سلیمان برود، فرصتی طلایی برای شفر است که بتواند ناهماهنگی و نواقص تیمش را رفع کند. شفر اما ابتدا تمرینات تیمش را 3 روز تعطیل کرد و در اقدام بعدی به بازیکنان خارجی مرخصی داد.

هرچند که مسدود شدن حساب بازیکنان خارجی و مسائل این چنینی در مماشاتی که استقلال در مقابل آن ها به خرج می داد بی تأثیر نبود اما حتی اگر این موضوع هم پیش نمی آمد، باز هم طبیعی بود که استراحت آن ها بیشتر از سایر بازیکنان تیم باشد. آن ها تمرینات روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه را از دست داده اند و بعید است به تمرینات روز دوشنبه هم برسند و این کار شفر را برای ایجاد هماهنگی مورد احتیاج در تیم سخت تر می نماید.

ضمن اینکه به نظر می رسد مسائل به وجود آمده در پرداختی به بازیکنان خارجی و حواشی ایجاد گردیده بابت مسدود شدن حساب های شان، حتی بعد از بازگشت هم تمرکز لازم را از آن ها بگیرد و شفر نتواند به طور کامل از پتانسیل آن ها استفاده کند.

رفتارها و تصمیم های اخیر شفر درباره تیم، نشان داده که او بیشتر از اینکه بخواهد روی توانایی فنی بازیکنان کار کند، به تقویت روحی تیم بپردازد و آرامشی که مدنظر دارد را در بازیکنان به وجود آورد. استراحت سه روزه بعد از شکست مقابل السد و مرخصی به خارجی ها هم احتمالاً از همین دیدگاه برآمده است.

طرفداران استقلال اما از سرمربی استقلالی تیم انتظار دارند که بازیکنان را از نظر فنی هم برای بازی مقابل السد آماده کند و حتی اگر در نهایت استقلال محکوم به حذف از رقابت های آسیایی گردد، با ارائه فوتبالی تماشایی و بعد از اعاده حیثیت از فوتبال ایران، حذف گردد.

190 + 210 – 10

منبع: ایران ورزشی

به "ادامه ناهماهنگی در استقلال ، تبعات غیبت خارجی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه ناهماهنگی در استقلال ، تبعات غیبت خارجی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید