40 نیروی سازمان مدیریت پسماند سمنان آماده عملیات زمستانه هستند

به گزارش وبلاگ همه خوبا، حمیدرضا پیوندی ظهر شنبه در نشست خدمات شهری به میزبانی شهرداری سمنان ضمن بیان اینکه 40 نیروی سازمان مدیریت پسماند سمنان آماده همکاری برای اجرای عملیات زمستانه هستند، ابراز داشت: با توجه به فصل پاییز و زمستان و شروع برگ ریزان و بارندگی های فصلی نیروهای پاکبان در حالت آماده باش برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان قرار دارند.

40 نیروی سازمان مدیریت پسماند سمنان آماده عملیات زمستانه هستند

وی بابیان اینکه چهار دستگاه نیسان و یک دستگاه خاور برای عملیات زمستانه سمنان منظور شده است، افزود: جمع آوری دپو پسماند بلا صاحب روزانه هفت سرویس، تعویض سطل های فرسوده، پاک سازی و لایروبی کانال ها و جوی های آب از جمله اقدامات این سازمان در فصل پاییز و زمستان خواهد بود.

شهرسالم در گرو شهروندان با مسئولیت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان بابیان اینکه عملیات زمستانه تا سرانجام سال جاری ادامه خواهد داشت، اعلام کرد: آماده باش نیروها و ماشین آلات به منظور خدمات رسانی و تسهیل در عبور و مرور و حفظ پاکیزگی شهر و شهروندان، طی هماهنگی با واحد خدمات شهری به منظور پاک سازی و لایروبی در نقاط موردنیاز باهدف جلوگیری از آب گرفتگی و کنترل آب های سطحی و پیشگیری از بروز هرگونه حوادث احتمالی در روزهای بارانی و برف به مرحله اجرا درآمده است.

پیوندی در ادامه توضیح داد: انتظار می رود مردم نیز با رها نکردن زباله در معابر و جوی های آب کمک گر دستان زحمتکش نارنجی پوشان شهر باشند تا در فصل سرد و سوز سرما شاهد مشکلاتی چون آبگرفتگی و سیما و منظر نازیبای شهری را ایجاد نکند.

وی افزود: شهر سالم با مسئولیت پذیری شهروندان اتفاق خواهد افتاد بنابراین برای زیباسازی شهر همراهی شهروندان بسیار موثر خواهد بود.

برون سپاری بخشی از امور به اداره پست

سرپرست سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان نیز در این نشست از برون سپاری بخشی از فعالیت های ستادی سازمان به اداره پست اطلاع داد و ابراز داشت: پیرو جلسات متعدد با مسئولان این اداره و موافقت هیئت مدیره سازمان نسبت به عقد تفاهم نامه اقدام و برای تسهیل در روند اجرائی امور و همچنین سهولت دسترسی ارباب رجوع، بخشی از امور با نظارت سازمان به این اداره محول شده است.

مجید کاشی در ادامه توضیح داد: در مرحله ابتدایی این تفاهم نامه برای رانندگان سمنانی، برخی امور از جمله ثبت نام و تشکیل پرونده رانندگان متقاضی فعالیت در حمل ونقل ناوگان تاکسی شهری، ثبت نام درخواست تمدید پروانه فعالیت خودروهای دیزل حمل بار و مسافر درون شهری، صدور برگه مرخصی و تکمیل کردن اظهارنامه مالیاتی رانندگان ناوگان تاکسی شهری و ثبت نام اولیه درخواست صدور پروانه اشتغال رانندگان حمل ونقل بار درون شهری به اداره پست شهرستان سمنان محول می گردد.

وی افزود: استقبال صنوف مرتبط با این امور از این طرح موجب برون سپاری دیگر امور سازمان که روند خدمات دهی به ارباب رجوع و تسهیل مراتب انجام کار را شامل می گردد نیز در آینده ای نزدیک در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اجرای پانزدهمین باغ گشت در سمنان

مدیر گردشگری شهرداری سمنان از اجرای پانزدهمین باغ گشت در مسیر تقسیم آب اطلاع داد و ابراز داشت: این باغ گشت از محل تقسیم آب پارا واقع در بوستان شقایق در امتداد نهر اختصاصی استخر کوشمغان به سمت بوستان پرستار و چاه آب موسوم به ملا حسن تا مجموعه تفریحی و گردشگری بوستان استخر کوشمغان در ابتدای باغ راه کدیور برگزار گردید.

محمود رضا دارایی در ادامه توضیح داد: در این باغ گشت که با حضور اعضای هیئت ورزش های همگانی سمنان و انجمن رهنوردان کویر و تنی چند از شهروندان برگزار گردید از مسیر تقسیم آب تاریخی و تفریحی بازدید و توضیحاتی برای شرکت کنندگان ارائه شد.

وی اضافه نمود: برنامه باغ گشت شهر سمنان به همت مدیریت گردشگری شهرداری سمنان پنج شنبه هر هفته در مسیرهای مختلف باغ راه های تاریخی سمنان باهدف آشنایی هر چه بیشتر با جاذبه ها و پتانسیل های گردشگری شهر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "40 نیروی سازمان مدیریت پسماند سمنان آماده عملیات زمستانه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 نیروی سازمان مدیریت پسماند سمنان آماده عملیات زمستانه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید