پژمانفر: تا به امروز مردم و بعضی نمایندگان از تضییع حقوق عامه در ارتفاعات جنوبی مشهد جلوگیری نموده اند

به گزارش وبلاگ همه خوبا، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: تا به امروز تاحدودی مردم و بعضی نمایندگان ایستادگی کردند تا حقوق مردم تضییع نشود و ظلم از بین بردن سرمایه های ملی و عمومی رخ ندهد.

پژمانفر: تا به امروز مردم و بعضی نمایندگان از تضییع حقوق عامه در ارتفاعات جنوبی مشهد جلوگیری نموده اند

نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ همه خوبا، با اشاره به تخلفات انجام شده در ارتفاعات جنوبی مشهد، گفت: بعضی مسئولان کوشش دارند اتفاقات غلط را در این منطقه دامن بزنند.

پژمانفر بیان نمود: تا به امروز تاحدودی مردم و بعضی نمایندگان ایستادگی کردند تا حقوق مردم تضییع نشود و ظلم از بین بردن سرمایه های ملی و عمومی رخ ندهد.

در آخرین جلسه ای که در دادگستری خراسان رضوی و با حضور اعضای تشکل های مردم نهاد زیست محیطی و دانشجویی برگزار گردید، مقرر شد که اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نسبت به تغییر کاربری اراضی ارتفاعات جنوبی مشهد از ترافیکی به گردشگری اقدام کند. اما به نظر می رسد هنوز این اتفاق رخ نداده است، با این حال از ادامه پروژه کمربندجنوبی مشهد جلوگیری شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پژمانفر: تا به امروز مردم و بعضی نمایندگان از تضییع حقوق عامه در ارتفاعات جنوبی مشهد جلوگیری نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژمانفر: تا به امروز مردم و بعضی نمایندگان از تضییع حقوق عامه در ارتفاعات جنوبی مشهد جلوگیری نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید