مهره گم شده پازل بارسا آمد، پیش به سوی زدن 100 گل

به گزارش وبلاگ همه خوبا، بعد از REM، MSN و MSD، تیم فوتبال بارسلونا دوباره از خط حمله ترسناک دیگری در لالیگا رونمایی نموده است، MSG. خط حمله ای متشکل از لیونل مسی، لوئیس سوارس و آنتون گریزمان. این خط حمله می تواند به کاتالان ها یاری کند تا در سرانجام فصل آینده تعداد گل های زده شان بیش از 100 باشد.

مهره گم شده پازل بارسا آمد، پیش به سوی زدن 100 گل

البته اینکه نیمار به بارسا بازگردد یا نه و تعیین شدن وضعیت و آینده فلیپه کوتینیو و عثمانه دمبله هم بسیار تاثیرگذار خواهد بود. فعلاً شرایط به این صورت است که بارسا برای فروش کوتینیو و دمبله و خرید نیمار در کوشش است.

در فصل 19-2018 تعداد گل های زده مسی، سوارس و گریزمان روی هم 97 گل بوده است، در فصل 18-2017 این بازیکنان 105 گل زدند و در فصل 17-2016 که یکی از بهترین فصل هایشان بوده توانستند 117 گل بزنند. اما بهترین فصل برای این 3 بازیکن فصل 16-2015 بوده که توانستند روی هم 132 گل بزنند، از این تعداد 41 گل سهم مسی، 59 گل سهم سوارس و 32 گل سهم گریزمان بوده است.

در این میان ارنستو والورده نقش بسیار مهمی دارد و باید کاری کند تا این بازیکنان به بهترین شکل در کنار هم قرار گرفته و بهترین بازی شان را ارائه دهند. همچنین نکته مهم دیگر این است که این 3 بازیکن جدا از اینکه گل می زنند بتوانند برای یکدیگر گل هم بسازند و پاس گل های زیادی بدهند. کاری که در دوره های قبل الکسیس سانچس، سسک فابرگاس، ساوئل اتوئو و تیری آنری کردند و توانستند جدا از اینکه گل های زیادی زدند، برای مسی و برای دیگر مهاجمان هم موقعیت گلزنی بسازند. د

منبع: خبرگزاری مهر

به "مهره گم شده پازل بارسا آمد، پیش به سوی زدن 100 گل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهره گم شده پازل بارسا آمد، پیش به سوی زدن 100 گل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید