لزوم حفظ وحدت در کشور ، گروه های سیاسی از حاشیه سازی بپرهیزند

به گزارش وبلاگ همه خوبا، محمدرضا پورمحمدی در آئین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان تبریز، گفت: احزاب و گروه های سیاسی در چارچوب نظام معنا داشته و فعالیت می نمایند و در واقع بر این اساس رسمیت دارند.

لزوم حفظ وحدت در کشور ، گروه های سیاسی از حاشیه سازی بپرهیزند

وی اضافه کرد: وفاداری به خون شهیدان، نظام و آرمان های انقلاب اسلامی مهمترین افتخاری است که باید در ذات فعالیت هایمان خود را نشان دهد، زیرا توفیق خدمت در مصدر خدمت گذاری به مردم سعادت است.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه باید کوشش کنیم تا مسائل مردم را رفع کنیم، گفت: مردم وفادار انقلاب هستند و به همین دلیل باید کوشش کنیم گلایه های آنان را رفع کنیم و کوشش هایمان برای تحقق این اهداف باشد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همیشه حرمت افراد را نگه داشته است، اضافه کرد: هنر آن است که در اوج قدرت ظلم نکنی؛ بر این اساس نظام بهترین نماد حمایت از مظلوم است و مردم نیز قدرشناسی خود را با حضور گسترده در راهپیمایی های 22 بهمن و دیگر مناسبت ها همیشه نشان می دهند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه نباید برخی ضعف ها و مسائل برخی از بخش های خصوصی را بر گردن دولت انداخت، گفت: اگر قرار باشد بیمه، تسهیلات و دیگر امور غیر مربوط را دولت انجام دهد، دیگر چه نیازی به خصوصی سازی و واگذاری امور به بخش خصوصی وجود دارد.

در این مراسم بهروز مهدوی به عنوان فرماندار تبریز، معرفی و از خدمات علیار راستگو فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لزوم حفظ وحدت در کشور ، گروه های سیاسی از حاشیه سازی بپرهیزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم حفظ وحدت در کشور ، گروه های سیاسی از حاشیه سازی بپرهیزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید