فعالیت 500 نیروی سازمان بوستانها برای برف روبی درختان

به گزارش وبلاگ همه خوبا، مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران از حضور 500 نیروی سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران به مناطق 1، 2، 3 و 5 برای برف روبی درختان و جلوگیری از شکسته شدن شاخه ها اطلاع داد.

فعالیت 500 نیروی سازمان بوستانها برای برف روبی درختان

به گزارش وبلاگ همه خوبا، مصطفی کاظمی با اشاره به شرایط برف روبی و ترافیک معابر گفت: شرایط ترافیک معابر در منطقه یک از نظر تردد و برف روبی نسبت به صبح بسیار بهتر شده و مشکل حادی وجود ندارد. در حال حاضر برف ها به حاشیه خیابان رانده شده اند و خودروها امکان تردد دارند، اما حضور پلیس برای راهنمایی ماشینها مشاهده نمیگردد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل خاصی از حیث تردد در معابر اصلی منطقه یک وجود ندارد، اما معابر فرعی با مشکلاتی رو به رو هستند که حتما در ساعات آینده رفع خواهد شد، ادامه داد: براساس اعلام سازمان هواشناسی، بارش ها تا ساعت 16 ادامه خواهد داشت. از این رو، از شهروندان می خواهیم تا از ترددهای غیرضرور اجتناب نمایند و نهایت همکاری را با نیروهای شهرداری تهران داشته باشند.

کاظمی با اشاره به شرایط کلی ترافیک در معابر تهران، با بیان اینکه آنگونه که دوربین ها نشان می دهند در حال حاضر در معابر اصلی پایتخت ترافیک حادی نداریم، گفت: هم اکنون تمامی شهرداران مناطق در تهران در حالت آماده باش هستند و از هر یک از مناطق 20، 19، 18، 17، 10، 12 و 14 حدود 150 نیرو به مناطق 1، 2، 3 و 5 اعزام شده اند تا با انجام اقدامات لازم نسبت به برف روبی پیاده روها و معابر فرعی اقدام نمایند تا شاهد یخ زدگی در ساعات آینده نباشیم.

بنا براعلام شهرنوشت، وی همچنین از اعزام 500 نیروی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران برای برف روبی درختان و جلوگیری از شکستگی شاخه های درختان به مناطقی که بیشترین حجم برف را دارند، اطلاع داد و اضافه نمود: تمام کوشش شهرداری تهران این است تا با برف روبی از یخ زدگی معابر به طور کامل جلوگیری گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فعالیت 500 نیروی سازمان بوستانها برای برف روبی درختان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 500 نیروی سازمان بوستانها برای برف روبی درختان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید