طرح انقلابی اوپو برای گوشی های هوشمند ، دوربین سلفی زیر نمایشگر طراحی شد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، شرکت چینی اوپو طرحی جالب و انقلابی را برای گوشی های هوشمند خود معرفی کرد. این طرح شامل گوشی های هوشمندی است که دوربینشان زیر نمایشگر واقع شده است.

طرح انقلابی اوپو برای گوشی های هوشمند ، دوربین سلفی زیر نمایشگر طراحی شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در بازار پرهیاهوی تلفن های همراه، هر برند در کوشش است با معرفی ویژگی هایی جدید و منحصر به فرد از دیگر شرکت ها سبقت بگیرد.

شرکت چینی و جویای نام اوپو با معرفی یک گوشی که دوربینش زیر نمایشگر واقع شده است یک گام بزرگ برای سبقت دریافت از دیگر برندهای فناوری برداشته است.این قابلیت هوشمند در قالب یک ویدئو کوتاه معرفی شده است و به نظر می رسد این ادعا صحت دارد.

شاید برایتان سوال باشد اصلا چرا باید دوربین به زیر نمایشگر منتقل گردد، برای پاسخ به این سوال دلایلی متفاوت وجود دارد. برای مثال بعضی معتقدند انتقال دوربین زیر نمایشگر از مسائل و آسیب ها به لنز و دوربین پیشگیری می نماید. بعضی دیگر نیز معتقدند این کار باعث می گردد بریدگی نمایشگر به سهولت مخفی گردد.

جالب است که این دوربین به راحتی عکسبرداری و فیلمبرداری می نماید و کار با آن نیز بسیار ساده است. در ادامه می توانید ویدئوی کوتاه این دوربین را مشاهده کنید:

منبع: انتخاب

به "طرح انقلابی اوپو برای گوشی های هوشمند ، دوربین سلفی زیر نمایشگر طراحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح انقلابی اوپو برای گوشی های هوشمند ، دوربین سلفی زیر نمایشگر طراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید