شیمیدر تهران پیروز بازی دوم نیمه نهایی شد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، تیم بسکتبال شیمیدر تهران توانست در بازی دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مقابل حریف گرگانی خود به رجحان برسد.

شیمیدر تهران پیروز بازی دوم نیمه نهایی شد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، از ساعت 15 امروز (یک شنبه) 25 فروردین ماه 1398 رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با برگزاری دو دیدار در شهرهای ماهشهر و تهران پیگیری می گردد که به این ترتیب تیم شیمیدر تهران توانست دومین بازی اش مقابل میهمان خود شهرداری گرگان را با رجحان پشت سر بگذارد.

در نخستین بازی امروز که به میزبانی تالار بسکتبال آزادی برگزار گردید، تیم شیمیدر تهران توانست با نتیجه 92 بر 68 مقابل حریف خود به رجحان برسد تا به این ترتیب از مجموع 5 بازی نیمه نهایی، یک برد حاصل هر دو تیم باشد. نتایج چهار کوارتر این بازی به توضیح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: 14-21 شیمیدر

کوارتر دوم: 18-21 شیمیدر

کوارتر سوم: 19-23 شیمیدر

کوارتر چهارم: 17-27 شیمیدر

نتایج دو بازی اول تیم های شیمیدر تهران و شهرداری کرگان به توضیح زیر است:

بازی اول: شیمیدر تهران 73 - 74 شهرداری گرگان

بازی دوم: شیمیدر تهران 92 - 68 شهرداری گرگان

دومین بازی امروز نیز از ساعت 16 به میزبانی بندر ماهشهر برگزار پیگیری می گردد که پتروشیمی بندر امام میزبان نفت آبادان است.

بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت سه برد از پنج بازی برگزار می گردد. هر تیم که بتواند در سه بازی حریف خود را شکست دهد به فینال این رقابت ها صعود می نماید. دیدارهای سوم مرحله نیمه نهایی نیز پنجشنبه هفته جاری به میزبانی شهرداری گرگان و نفت آبادان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شیمیدر تهران پیروز بازی دوم نیمه نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیمیدر تهران پیروز بازی دوم نیمه نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید