سولشر: راه سختی پیش رو داریم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، سرمربی یونایتد معترف است که تیمش برای بازگشت به جمع مدعیان راه درازی در پیش دارد.

سولشر: راه سختی پیش رو داریم

سولشر: راه سختی پیش رو داریم

سولشر احتمالا بسیار خرسند است که این فصل برای تیمش بالاخره به سرانجام رسید. منچستریونایتد در ادامه روند ضعیف خود امروز نیز در خانه با دو گل مغلوب کاردیف شد سرمربی نروژی این تیم معترف است که تیمش برای بازگشت به جمع مدعیان راه درازی در پیش دارد.

سولشر گفت: مشکل یونایتد مربوط به امروز نیست. ممکن است شما تملک توپ بالایی داشته و موقعیت های زیادی خلق کنید اما در نهایت به راحتی دروازه شما باز گردد. ما راهی طولانی و سخت برای جایی که می خواهیم به آن برسیم پیش رو داریم.

او درباره بازی امروز تیمش اضافه نمود: میسون گرین وود نمایش بسیار خوبی ارائه داد و با فاصله بهترین بازیکن یونایتد بود که این موید توانایی های این بازیکن جوان است. شاید میسون در ابتدا کمبود اعتماد به نفس داشت و در چنین شرایطی وارد تیم شد اما نمایش وی باعث تعجب من نمی گردد و شما نیز می بینید میسون گرین چه توانایی هایی دارد.

وسرمربی یونایتد ادامه داد: کاهش فاصله با تیم های بالای جدول زمان می برد. ما فصل را پنج یا شش امتیاز پشت سر تیم های سوم، چهارم و پنجم تمام کردیم و این باید هدف ما باشد. دو تیم برتر یک استاندارد بالا را مشخص نموده اند و ما باید به دنبال حل چالش بعدی باشیم. بازیکنانی که امروز بازی کردند خوب عمل کردند، اما به اندازه کافی خوب نبودند.

منبع: ایران ورزشی

به "سولشر: راه سختی پیش رو داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولشر: راه سختی پیش رو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید