رویترز از پذیرش پیشنهاد مخالفان به صورت مشروط توسط دولت ونزوئلا اطلاع داد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، خبرگزاری رویترز گزارش داد متحدان نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در گفت وگو با مخالفان درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ماه های آینده صحبت نموده اند.

رویترز از پذیرش پیشنهاد مخالفان به صورت مشروط توسط دولت ونزوئلا اطلاع داد

به گزارش، به نقل از خبرگزاری رویترز، 4 منبع که اسمشان فاش نشده اعلام کردند متحدان نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در گفت وگو با مخالفان درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ماه های آینده صحبت نموده اند.

این منابع گفتند سیاستمداران مخالف در هفته جاری میلادی برای صحبت با مقامات آمریکا به واشنگتن سفر خواهند کرد.

مادورو و یک هیات به نمایندگی از خوآن گوایدو، رئیس مخالفان در حال دیدار با هدف یافتن راه حلی برای بن بست سیاسی در این کشور هستند که دچار فروپاشی مالی ناشی از تورم سنگین شده است.

این منابع که خواستند ناشناس بمانند گفتند هیات گوایدو پیشنهاد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 6 تا 9 ماه آینده بر اساس شروطی شامل تغییر شورای انتخابات و دادگاه عالی داده است.

یکی از این منابع گفت دولت ونزوئلا به صورت تئوریک با این انتخابات موافقت نموده بود مشروط بر این که آمریکا تحریم مالی را بردارد، مادورو اجازه شرکت در این انتخابات به عنوان نامزد حزب سوسیالیست داشته باشد و این انتخابات هم در فاصله یک سال برگزار گردد.

با این حال، دولت ونزوئلا از آن موقع در اعتراض به دور تازه ای از تحریم های آمریکا از این گفت وگوها خارج شده و هیچ تاریخ جدیدی برای ازسرگیری این مباحثات مشخص نشده است.

دو نفر از این منابع گفتند مقامات آمریکا از انتخابات حمایت نموده اند، اما مشروط بر این که مادورو در آن نامزد نگردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رویترز از پذیرش پیشنهاد مخالفان به صورت مشروط توسط دولت ونزوئلا اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویترز از پذیرش پیشنهاد مخالفان به صورت مشروط توسط دولت ونزوئلا اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید