رقیب جدی پژو 207 در راه بازار ایران، عکس

به گزارش وبلاگ همه خوبا، عصرایران نوشت: خودروسازان بم که از زیر مجموعه های شرکت کرمان خودرو است با فراوری خودرو BAC X3 PRO رقیب جدی برای پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو معرفی کرد.

رقیب جدی پژو 207 در راه بازار ایران، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ همه خوبا ، شرکت خودروسازان بم، تصاویر رسمی و مشخصات فنی خودرو بی اِی سی X3 یا همان باک X3 پرو را منتشر کرد. این محصول که بناست به زودی روانه بازار گردد رقیب جدی برای پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو تلقی می گردد.

  • خرید تسلا با پرداخت 390 میلیون تومان / عکس

خودرو بی ای سی X3 یا همان BAC X3 PRO یک کراس اوور کامپکت با ظاهری مجذوب کننده، کم مصرف و با امکانات رفاهی مناسب و سیستم رانندگی هوشمند برای سهولت رانندگی، ارتقاء ایمنی سرنشینان خودرو است که از امسال در خط فراوری شرکت خودروسازان بم مونتاژ می گردد. این خودرو هم اکنون منتظر قیمت گذاری شورای رقابت بوده تا به بازار عرضه گردد. با توجه به تقاضای بالا برای خرید خودرو در این سگمنت، قطعا عرضه این خودرو می تواند برگ برنده ای برای خودروسازان بم و کرمان خودرو باشد.

خودرو باک X3 پرو از یک موتور به حجم 1498 سی. سی با حداکثر قدرت 102 اسب بخار و حداکثر گشتاور 142 نیوتن بر متر برخوردار است. این خودرو 4 سیلندر مجهز به گیربکس سی وی تی بود و سیستم ترمز جلو و عقب آن دیسکی است.

خودرو بی ای سی X3 از سیستم پایداری ABS، EBD، ESC، TCS، HHC، VDC و EBA بهره می برد و حجم صندوق عقب در این محصول 400 لیتر اعلام شده است.حجم باک سوخت خودرو مورد اشاره 45 لیتر می باشد و سایز تایر رینگ آلومینویم 16 اینچ است.

این خودرو که از نیروی محرکه محور جلو بهره می برد سه حالت رانندگی اکو، اسپرت و کامفورت را پشتیبانی می نماید و طول، عرض و ارتفاع باک X3 پرو به ترتیب 4005، 1760 و 1575 میلیمتر است.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

  • بزرگترین خودروساز دنیا در راه ایران/عکس

  • پیشرفت حیرت انگیز شریک سابق ایران خودرو

227227

منبع: خبرآنلاین

به "رقیب جدی پژو 207 در راه بازار ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب جدی پژو 207 در راه بازار ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید