دادگر: در تامین مهمات و تجهیزات با مشکل روبرو هستیم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: سال پرتلاشی را در فدراسیون پیش رو داریم و همچنان با مشکلاتی در تامین مهمات و تجهیزات روبرو هستیم.

دادگر: در تامین مهمات و تجهیزات با مشکل روبرو هستیم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گفت: در مجمع کمیته ملی المپیک که امروز برگزار گردید حسابرس، گزارشی از گردش اقتصادی کمیته ارائه داد و تغییرات اساسنامه با رای مثبت اعضا روبرو شد. تغییرات در خصوص اختیارات رئیس و مطالبی در خصوص دبیر کمیته بود که به تصویب رسید. همچنین روسای فدراسیون ها بر همدلی در خصوص کسب نتایج خوب در المپیک 2020 تاکید کردند. به این ترتیب ما باید منتظر شنیدن خبرهای خوب در المپیک باشیم.

وی ادامه داد: اگر تیراندازی برای المپیک سهمیه ای نگیرد قطعا المپیکی در کار نخواهد بود. ما سال پرتلاشی را در فدراسیون پیش رو داریم و همچنان با مشکلاتی در تامین مهمات و تجهیزات روبرو هستیم.

دادگر در خصوص عملکرد ملی پوشان تیراندازی گفت: در بازی های آسیایی تعداد مدال های کاروان ایران نسبت به دوره قبل کمتر شده بود و ورزشکاران تیراندازی با وجود رسیدن به هفت فینال به یک مدال رسیدند ولی در مسابقات جوانان برای نخستین بار چهار مدال توسط جوانان ایرانی در کره جنوبی کسب شد و این می تواند نویدی برای جانشینان مناسب برای تیم بزرگسالان باشد و امیدارم اولین مدال های تاریخ ایران را در المپیک کسب کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص عدم حضورش در کنگره حقوقی ورزش گفت: من به عنوان سخنران به این مجمع دعوت شده بودم که این دعوت بدون هماهنگی با من بود به همین خاطر از این موضوع اطلاع نداشتم و در این کنگره شرکت نکردم.

وی در خصوص اردوی تیم ملی تیراندازی در هانوفر آلمان گفت: تمام مقدمات حضور تیم ملی در هانوفر به انجام رسیده و من امیدوارم که در صدور ویزا به مشکل برنخوریم. حضور در اردوی هانوفر پیش زمینه ای برای حضور پیروز در المپیک است.

دادگر در سرانجام گفت: حقوق مربیان خارجی به ارز پرداخت می گردد و این کار ما را بسیار سخت می نماید. به همین خاطر به دنبال استفاده از مربیان داخلی هستیم. در واقع راهکار ما برای مقابله با چنین مشکلاتی استفاده از مربیان داخلی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دادگر: در تامین مهمات و تجهیزات با مشکل روبرو هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگر: در تامین مهمات و تجهیزات با مشکل روبرو هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید