خبرنگاران یاری 26 میلیارد ریالی خیران قزوین به آزاد سازی زندانیان

به گزارش وبلاگ همه خوبا، قزوین - خبرنگاران - مدیرکل زندان های استان قزوین گفت: 26 میلیارد و 513 میلیون ریال از سوی خیران استان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد یاری شده است.

خبرنگاران یاری 26 میلیارد ریالی خیران قزوین به آزاد سازی زندانیان

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل زندان های استان قزوین، محمدعلی محمدی اضافه کرد: این مبالغ اهدایی در جشن های گلریزان استان و توسط خیران نوعدوست جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه جشن های گلریزان در شهرستان های قزوین، بوبین زهرا، البرز، تاکستان، محمدیه، آوج، آبیک و کوهین برگزار شده است: گفت 10 میلیارد و 775 میلیون ریال در قزوین، یک میلیارد و 87 میلیون ریال در بوبین زهرا، چهار میلیارد و 570 میلیون ریال در البرز، یک میلیارد و 15 میلیون ریال در تاکستان، 751 میلیون ریال در محمدیه، 2 میلیارد و 288 میلیون ریال در آوج، چهار میلیارد و 700 میلیون ریال در آبیک و 324 میلیون ریال در بخش کوهین با حضور گرم خیران در جشن های گلریزان ماه مبارک رمضان جمع آوری شده است.

محمدی لزوم فرهنگ سازی برای استمرار حضور فعال خیران را ضروری دانست و گفت: خیران به عنوان یک سرمایه معنوی، همیشه در آزادی زندانیان نیازمند مؤثر هستند و از این بابت سازمان زندان های کشور با تأسیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه، زمینه های حضور و مشارکت این افراد نیکوکار را فراهم ساخته است.

مدیرکل زندان های استان قزوین گفت: مشارکت و یاری خیران در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و پیشتازی در عرصه خدمت رضایت خداوند متعال را درپی خواهد داشت.

6012*9925

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران یاری 26 میلیارد ریالی خیران قزوین به آزاد سازی زندانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یاری 26 میلیارد ریالی خیران قزوین به آزاد سازی زندانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید