خارج کردن 4 زنبور زنده از چشم یک زن تایوانی

به گزارش وبلاگ همه خوبا، پزشکان در چشم یک زن تایوانی چهار زنبور زنده یافتند که این اتفاق در نوع خود بی سابقه است.

خارج کردن 4 زنبور زنده از چشم یک زن تایوانی

به گزارش به نقل از سی ان ان، پزشکان بیمارستان فوئین تایوان اعلام کردند در چشم یک زن جوان چهار زنبور زنده یافتند.

دکتر هنگ چی تینگ، چشم پزشک این بیمارستان، در این خصوص گفت وقتی این حشره های چهار میلی متری را از چشم آن زن خارج می نموده متحیر شده است. این حشرات با پای خود از چشم آن زن تایوانی خارج شدند. همه آن ها زنده بودند.

این زن 28 ساله تایوانی در حال کندن علف های هرز مزار یکی از بستگانش بود که زنبور های عرق وارد چشم او شدند. او به وبلاگ همه خوبا گفت زمانیکه ناگهان بادی آغاز به وزیدن کرد احساس کردم خاکی وارد چشمم شده است. اما چند ساعت بعد، چون چشمان او همچنان دردناک و متورم بود ناچار شد به بیمارستان مراجعه کند.

دکتر هنگ گفت: او نمی توانست چشمانش را به خوبی ببندد. با میکروسکوپ به شکاف چشمش نگاه کردم و چیزی سیاه رنگ شبیه پای یک حشره دیدم. آن پا را گرفتم و خیلی آهسته بیرون کشیدم، سپس پای دیگری را دیدم. آن ها همگی زنده بودند. او در ادامه اضافه نمود ممکن است این زنبور ها با برخورد باد به چشم این زن وارد آنجا شده و در آنجا گیر افتاده باشند.

دکتر هنگ تاکید نمود که این گونه زنبور ها به طور معمول به انسان حمله نمی نمایند؛ اما آن ها همانطور که از نامشان پیداست عرق انسان ها را می نوشند. او در ادامه اضافه نمود: این خانم خوش شانس بوده است که چشمانش را نمالیده؛ چون لنز داشته از این کار اجتناب نموده است، در غیر این صورت این عمل سبب می شد زنبور ها سم ترشح نمایند که سبب نابینایی او می شد.

دکتر هنگ گفت: زنبور ها هنوز زنده هستند، آن ها را به عنوان نمونه به سازمان دیگری برای مطالعه ارسال نموده ایم.

بنابر مطالعات صورت گرفته در کانزاس، زنبور های هالیکتایدی یا زنبور عرق جذب عرق انسان ها شده و گاهی بر روی بدن افراد می نشینند تا آب بنوشند. اشک انسان ها نیز به دلیل محتوای پروتئینی بالا نوشیدنی محبوب این گونه از زنبور محسوب می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خارج کردن 4 زنبور زنده از چشم یک زن تایوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خارج کردن 4 زنبور زنده از چشم یک زن تایوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید