تکلیف منصوریان در ذوب آهن تا فردا تعیین می گردد، کربکندی: از نتایج راضی نیستیم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، مدیر سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن با اعلام اینکه قرار است هیئت مدیره باشگاه تا فردا (سه شنبه) درباره منصوریان تصمیم گیری کند، گفت: تیم با کسب تنها یک سوم امتیازات در 15 بازی لیگ نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

تکلیف منصوریان در ذوب آهن تا فردا تعیین می گردد، کربکندی: از نتایج راضی نیستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ همه خوبا, باشگاه ذوب آهن اصفهان بعد از کسب نتایج ضعیف در رقابت های فصل جاری فوتبال ایران, به علیرضا منصوریان, پنج بازی (از هفته یازدهم تا سرانجام نیم فصل لیگ برتر) مهلت داد تا با کسب 10 امتیاز انتظارات را برآورده و جایگاهش را روی نیمکت سبزپوشان اصفهانی حفظ کند. تیم منصوریان در این پنج بازی مقابل فولاد و نساجی به پیروزی, مقابل گل گهر و نفت مسجدسلیمان به تساوی و برابر پرسپولیس تن به شکست داده تا آورده اش در این بازی ها فقط هشت امتیاز (دو امتیاز کمتر از حدنصاب مدنظر باشگاه) باشد.

با این اوصاف هنوز از هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن تصمیمی مبنی بر ادامه همکاری یا قطع همکاری با منصوریان گرفته نشده است.

ذوب آهن در مجموع 15 بازی 15 امتیاز کسب نموده و در رده دهم جدول قرار گرفته است.

رسول کربکندی, مدیر سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن در این باره به وبلاگ همه خوبا گفت: هیئت مدیره باشگاه بعد از سرانجام رقابت های نیم فصل هنوز تشکیل جلسه نداده و قرار است آنالیز عملکرد تیم در پنج هفته گذشته طی امروز یا فردا در دستور کار قرار بگیرد و رسماً در این باره موضع گیری گردد.

وی درباره اینکه منصوریان از 10 امتیازِ مدنظر باشگاه در پنج بازی آخر هشت امتیاز کسب نموده است, مطرح نمود: مسئله معین این است که ما از نتیجه گیری کلی تیم تا نیم فصل رضایت نداریم و ذوب آهن با کسب تنها یک سوم امتیازات در 15 بازی نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تکلیف منصوریان در ذوب آهن تا فردا تعیین می گردد، کربکندی: از نتایج راضی نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف منصوریان در ذوب آهن تا فردا تعیین می گردد، کربکندی: از نتایج راضی نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید