تقریبا تمام ویژگی های جدید گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 لو رفت!

به گزارش وبلاگ همه خوبا، تنها چند ساعت با آغاز مراسم سامسونگ و معرفی گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی نوت 10 فاصله داریم و حالا تمام ویژگی های منحصر به فرد این گوشی، لو رفته اند. درواقع تصاویر خبری که برای تبلیغات این گوشی استفاده خواهند شد لو رفته که اطلاعات کلی درباره این محصول به ما می دهد.

تقریبا تمام ویژگی های جدید گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 لو رفت!

برای آغاز، بگذارید با تصویر زیر آغاز کنیم که اندازه نمایشگر دو نسخه گلکسی نوت 10 را نمایش می دهد. گوشی گلکسی نوت 10 معمولی نمایشگری 6.3 اینچی خواهد داشت و گلکسی نوت 10 پلاس دارای نمایشگر 6.8 اینچی است. دوربین سلفی هر دو گوشی هم درون یک حفره در وسط و بالای نمایشگر قرار گرفته که طراحی جدیدی به حساب می آید.

نکته هیجان انگیزتر از جایگری جدید دوربین سلفی، ویژگی های جدید S Pen است. آنطور که در این تصاویر تعیین شده، قلم S Pen به ویژگی به نام Air Gestures مجهز شده است. این یعنی قلم جدید اس پن که در این گوشی قرار گرفته، می تواند بدون لمس نمایشگر، با گوشی کار کند و شبیه به یک چوب جادویی خواهد بود! البته این تصاویر تعیین نمی نمایند که Air Gesture چه توانایی هایی دارد و برای فهمیدن آن، باید تا مراسم امشب صبر کنیم.

همچنین S Pen مثل نسل قبلی آن، می تواند به عنوان شاتر وایرلس دوربین هم کار کند. با فشردن دکمه روی این قلم می توان بین دوربین ها و لنز ها سوییچ کرد و سپس با دوربین مورد نظر، عکاسی کرد. جدا از این مورد، قابلیت تبدیل دست نوشته به متن هم در این قلم وجود خواهد داشت.

بهبود بعدی در زمینه باتری خواهد بود. آنطور که در تصاویر زیر تعیین شده، سامسونگ شارژر فوق سریع برای این گوشی در نظر گرفته و نام آن را هم Superfast Charge گذاشته است. هنوز نمی دانیم باتری چند هزار میلی آمپری است و سرعت شارژر چقدر خواهد بود اما حداقل می دانیم که سامسونگ تکنولوژی جدیدی برای شارژ سریع در نظر گرفته است.

در زمینه دوربین نیز شاهد بروزرسانی های جدیدی خواهیم بود. آنطور که در سه تصویر زیر تعیین شده، قابلیت فیلم برداری با افکت پرتره در این گوشی ها وجود خواهد داشت. جدا از این مورد، سامسونگ سه میکروفون از نوع Audio Zoom در این گوشی قرار داده تا در هنگام فیلم برداری هم صدا به بهترین شکل ضبط گردد. همچنین در هنگام زوم کردن در ویدیو نیز، میکروفون هم به نوعی زوم می نماید و صدای فاصله ای دورتر را بهتر ضبط می نماید.

در خاتمه، قیمت این گوشی هم لو رفته که نسخه کوچکتر گلکسی نوت 10 قرار است 949 دلار قیمت داشته باشد و گوشی گلکسی نوت 10 پلاس هم در مدل پایه 1099 دلار قیمت خواهد داشت.

با این تفاسیر، تقریبا همه چیز را درباره گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس می دانیم. مراسم معرفی رسمی این گوشی ها ساعت 00:30 دقیقه بامداد به وقت تهران خواهد بود. امشب با ما همراه باشید که ما این مراسم را به صورت همزمان برای شما پوشش خواهیم داد.

منبع: Toms Guide

منبع: دیجیکالا مگ

به "تقریبا تمام ویژگی های جدید گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقریبا تمام ویژگی های جدید گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید