بهره گیری از ظرفیت پژوهشکده هوش منصوعی دانشگاه اراک در ارتباط با صنایع

به گزارش وبلاگ همه خوبا، نشست مشترک مسئولان دانشگاه اراک و شرکت توزیع برق برگزار و در آن بر بهره گیری از پژوهشکده هوش مصنوعی این دانشگاه برای ارتباط با این شرکت تأکید شد.

بهره گیری از ظرفیت پژوهشکده هوش منصوعی دانشگاه اراک در ارتباط با صنایع

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ همه خوبا، مجتبی ذوالفقاری، سرپرست دانشگاه اراک و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی در نشستی مشترک به آنالیز راستا های ارتباط گسترده میان دانشگاه و این شرکت پرداختند.

ذوالفقاری در این جلسه گفت: هنوز صنایع نتوانسته اند ارتباط خود را با دانشگاه ها به خوبی برقرار نمایند، اما شرکت توزیع برق همیشه در تعامل با دانشگاه ها پیشتاز بوده است.

حامد صفی خانی، معاون پژوهشی دانشگاه اراک نیز در این نشست گفت: ارتباط بین دانشگاه و شرکت توزیع برق استان مرکزی شکل گرفته و امیدواریم با افزایش و توسعه ظرفیت های پژوهشی، رویداد های فناورانه دانشگاه حول محور برق افزایش یابد.

وی با اشاره به راه اندازی پژوهشکده هوش مصنوعی دانشگاه اراک گفت: این پژوهشکده ظرفیت خوبی برای همکاری دو جانبه بین دانشگاه و شرکت توزیع برق خواهد بود.

محمد اله داد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی در این جلسه از همکاری در پژوهشکده هوش مصنوعی دانشگاه اراک استقبال کرد و گفت: امضای تفاهم نامه ها بیشتر دارای جنبه خبری است، ما خواهان افزایش تعاملات بصورت عملی هستیم.

وی پیشنهاد داد تا دانشگاه اراک تور های علمی بازدید از فرآیند های فراوری و توزیع برق برای استادان و دانشجویان برگزار کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بهره گیری از ظرفیت پژوهشکده هوش منصوعی دانشگاه اراک در ارتباط با صنایع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری از ظرفیت پژوهشکده هوش منصوعی دانشگاه اراک در ارتباط با صنایع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید