اپلیکیشن ضد بدخوابی در سفر از راه رسید

به گزارش وبلاگ همه خوبا به نقل از فست کمپانی، اپلیکیشن یادشده که تایم شیفتر نام دارد برنامه ریزی خواب افراد را بر مبنای ساعت داخلی بدن ممکن می نماید و می تواند به اشخاصی که مرتب به سفر می روند یاری کند تا خواب خود را بعد از ساعت ها سفر با هواپیما تنظیم نمایند.

اپلیکیشن ضد بدخوابی در سفر از راه رسید

به گفته دکتر استیو لاکلی که هم اکنون به عنوان متخصص علوم اعصاب در دانشکده پزشکی هاروارد مشغول فعالیت است، الگوریتم مورد استفاده در برنامه تایم شیفتر با آنالیز تجارب به دست آمده بعد از یک دهه آنالیز برنامه های هواپیماهای فعال در خطوط پروازی بین المللی تدوین شده است.

کاربران این اپلیکیشن با وارد کردن برنامه پروازی خود توصیه هایی را در خصوص زمان مناسب برای به رختخواب رفتن پس از رسیدن به مقصد، نحوه خوابیدن و صرف وقت در زمان سفر و غیره دریافت می نمایند. همچنین این برنامه توصیه هایی در خصوص مصرف قهوه و بعضی نوشیدنی ها نیز ارائه می نماید.

به عنوان مثال، اگر فردی با مشکل جدی خواب روبرو باشد، ممکن است به وسیله این برنامه توصیه ای به منظور عدم مصرف کافئین ظرف شش ساعت بعدی دریافت کند. از جمله دیگر توصیه های این برنامه می توان به قرار دریافت یا ندریافت در معرض نور، زمان مناسب برای برخاستن از خواب و غیره اشاره نمود.

هزینه استفاده سالانه از این برنامه 25 دلار است و همچنین می توان با پرداخت 10 دلار به ازای هر سفر طولانی توصیه هایی دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اپلیکیشن ضد بدخوابی در سفر از راه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن ضد بدخوابی در سفر از راه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید