اردوغان: 365 هزار سوری به مناطقی که امنیت را در آنجا برقرار کردیم، بازگشتند

به گزارش وبلاگ همه خوبا، رئیس جمهوری ترکیه سخنانی در مراسم گرامیداشت سالروز درگذشت آتاترک در آنکارا گفت: 365 هزار سوری در مناطقی که امنیت را در آنجا برقرار کردیم، به خانه های خود در اراضی شان بازگشته اند.

اردوغان: 365 هزار سوری به مناطقی که امنیت را در آنجا برقرار کردیم، بازگشتند

به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در ادامه سخنرانی چنین گفت: کسانی که برای تجلیل جمهوریت تاریخ خود را نادیده می گیرند باید از گذشته شان خجالت بکشند.

اردوغان تاکید نمود: همانطور که مبارزه مان با تروریسم تا هلاکت آخرین تروریست تمام نخواهد شد، مبارزه مان برای مطلع کردن دشمنان تاریخ و فرهنگ مان پایان نخواهد یافت. کسانی که درباره تاریخ گذشته مان (پیش از جمهوری) به کینه ورزی می پردازند، جهت معرفی خدمات مصطفی کمال آتاترک، ماسک آتاترک را به صورت زده و دشمنی شان با این ملت را پنهان می نمایند.

وی اضافه کرد: دولت ها بزرگترین نقش را در پیشرفت جمهوریت مان ایفا نموده اند و ما این کار را با بازی کلمات انجام ندادیم. مصمم هستیم ترکیه را به اهداف سال 2023 رسانده و به رتبه برتر دنیا ارتقا دهیم. درک و بزرگداشت یاد آتاترک نیز اینگونه ممکن خواهد بود، نه با سخن پردازی های بی فایده.،ایسنا

بیشتر بخوانید،احتمال برخورد نظامی بین ارتش ترکیه و سوریه بعید نیست

11:06 ::

1398،7،22

منبع: ایران آنلاین

به "اردوغان: 365 هزار سوری به مناطقی که امنیت را در آنجا برقرار کردیم، بازگشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: 365 هزار سوری به مناطقی که امنیت را در آنجا برقرار کردیم، بازگشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید