آمریکن کانسروتیو::اخبار رسانه های آمریکا درباره ایران واقعی نیستند

به گزارش وبلاگ همه خوبا، تهران - خبرنگاران - یک مجله آمریکایی امروز(سه شنبه)نوشت، هر مطلب و سخنی که از طرف رسانه های آمریکا علیه ایران منتشر می شود، باید در آن شک و تردید کرد زیرا این نوع خبرها از صحت واقعی برخوردار نیستند.

آمریکن کانسروتیو::اخبار رسانه های آمریکا درباره ایران واقعی نیستند

به گزارش مجله امریکن کانسروتیو، به دنبال تشدید فشارهای آمریکا بر ایران برخی رسانه های این کشور به دنبال انتشار اقرار آمیز سخنان مقامات آمریکا علیه ایران هستند.

به نوشته این مجله، ما باید در مورد هر مطلب مطرح شده از طرف مقامات دولت آمریکا در مورد تهدیدهای احتمالی خارجی، به ویژه در رابطه با ایران بسیار تردید کنیم. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و مقامات بلندپایه در دو سال گذشته اغلب در مورد ایران دروغ های فراوان گفته اند که با این شرایط دیگر به سختی می توان به سخنان آنان در مورد ایران اعتماد کرد.

آمریکن کانسروتیو در ادامه به خبر اخیر وال استریت ژورنال در مورد نقش ایران در حملات کشتی های نفتی امارات اشاره می کند و می گوید، این رسانه برای تشویش اذهان عمومی علیه ایران به دروغ با یک مقام گمنام آمریکایی مصاحبه کرده و سخنان خود را از زبان این مقام منتشر می کند.

مجله آمریکایی همچنین به جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید اشاره می کند که تنها به فکر راه انداختن و درگیر کردن نیروهای آمریکا برای ورود به یک جنگ جدید در خاورمیانه است.

به نوشته کانسروتیو، مردم امریکا در طول بیست سال گذشته توجیهات فراوانی از زبان مقامات خود برای ایجاد جنگ شنیده اند و هم اکنون نیز آنان به خوبی به بهانه های جنگی دولت دونالد ترامپ برای آغاز جنگ دیگری با ایران آشنا هستند.

مجله آمریکایی با دروغ خواندن خبر وال استریت ژورنال می نویسد، حمله به تانکرهای غیرنظامی کاری بسیار احمقانه است و ایران نیز به خوبی می داند که با این تله های جان بولتون نباید خود را اسیر جنگ طولانی مدت دیگر کرد.

کانسروتیو در ادامه تصریح می کند، به رغم آنکه اخبار دقیقی از علت اصلی آتش سوزی تانکرهای نفتی امارات به دست نیامده است اما با این وجود رسانه های آمریکایی از هم اکنون بر طبل جنگ با ایران می نوازند و سعی می کنند تا اذهان عموم مردم آمریکا را برای راه انداختن جنگ دیگری آماده کنند.

نشریه آمریکن کانسروتیو ماهنامه ای است که توسط مؤسسهٔ ایده های آمریکایی منتشر می شود. این نشریه بازتاب دهنده محافظه کاری سنتی آمریکایی است که شدیداً علیه مداخله گرایی آمریکایی و ماجراجویی در خارج گزارش هایی را تهیه می کند. به طور کلی، این نشریه، کنندگی صدای ضد جنگ است.در سال 2009 ریحان سلام نوشت که این مجله به عنوان منتقد جریان اصلی محافظه کاری هوادار یافته است.

آساق**9473**2040

منبع: ایرنا

به "آمریکن کانسروتیو::اخبار رسانه های آمریکا درباره ایران واقعی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکن کانسروتیو::اخبار رسانه های آمریکا درباره ایران واقعی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید